OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Dyrektor Zespołu Ekonomicznej Obsługi Szkół i Przedszkoli w Piszu informuje, iż w dniu 08 sierpnia 2012 roku w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 291612-2012 zostało zamieszczone ogłoszenie o zamówieniu na świadczenie usługi edukacyjnej realizowanej przez gminę Pisz zgodnie z założeniami projektu współfinansowanego przez Unię Europejską "Idę do przedszkola przez mazurskie wsie,łąki i pola" - 5 części. Zgodnie z art. 42 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.) na niniejszej stronie internetowej zostaje zamieszczona specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
Data zamówienia: 08 sierpnia 2012 r.
Zamawiający:
Zespół Ekonomicznej Obsługi Szkół i Przedszkoli,
ul. Dworcowa 2, 12-200 Pisz
tel. ( 0- 87) 423 29 94
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zajęć w ramach podstawy programowej wychowania przedszkolnego zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 23 grudnia 2008 r. w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz kształcenia ogólnego w poszczególnych typach szkół (Dz. U. Nr 4, poz. 17) w 5 Zespołach Wychowania Przedszkolnego na terenie Gminy Pisz w ramach realizacji projektu „Idę do przedszkola przez mazurskie wsie, łąki i pola” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełnienia:
W przetargu mogą wziąć udział oferenci niewykluczeni na podstawie art.24 ust. 1 ustawy PZP, oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy PZP.
Szczegółowe wymogi zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.Zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej.
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie:
Cena – 50%
Doświadczenie - 30%
Kwalifikacje - 20%
Specyfikacja zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest w siedzibie zamawiającego oraz na stronie internetowej: www.zeosp.bip.hi.pl
Osoby uprawnione do kontaktu z oferentami:
Emilia Przygoda, tel. 087 423 29 94 – starszy inspektor
Miejsce składania ofert:
20 sierpnia 2012 r., godz. 11:00.
Otwarcie ofert:
20 sierpnia 2012 r. godz. 11.30
Poniżej pełna wersja SIWZ wraz z załącznikami w wersji elektronicznej.
- SIWZ (doc) 8 sie 2012 13:43 0,28 MB
- Załącznik Nr 1 - wzór oferty (doc) 8 sie 2012 12:58 0,1 MB
- Załącznik Nr 2 - oświadczenie (doc) 8 sie 2012 12:59 0,1 MB
- Załącznik Nr 3 - oświadczenie (doc) 8 sie 2012 12:59 0,1 MB
- Załącznik 3a - oświadczenie (doc) 8 sie 2012 12:59 0,1 MB
- Załącznik Nr 4 - informacja o podwykonawcach (doc) 8 sie 2012 13:00 0,1 MB
- Załącznik Nr 5 - wzór umowy (doc) 29 sie 2012 12:39 0,11 MB
- Załącznik Nr 6 - wykaz osób (doc) 8 sie 2012 13:01 0,15 MB
- Załącznik Nr 7 - pełnomocnictwo (doc) 8 sie 2012 13:02 0,15 MB
- Załącznik Nr 8 - oświadczenie (doc) 8 sie 2012 13:02 0,15 MB
- Załącznik Nr 9 - opis doświadczenia zawodowego (doc) 8 sie 2012 13:03 0,15 MB