OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Dyrektor Zespołu Ekonomicznej Obsługi Szkół i Przedszkoli w Piszu informuje, iż w dniu 24 października 2011 roku w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 349582-2011 zostało zamieszczone ogłoszenie o zamówieniu na Zakup wraz z dostawą sprzętu oraz materiałów pomocowych i dydaktycznych w ramach realizacji zajęć dodatkowych w szkołach podstawowych na terenie Gminy Pisz w związku z projektem „Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych z terenu Gminy Pisz” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zgodnie z art. 42 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.) na niniejszej stronie internetowej zostaje zamieszczona specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
Data zamówienia: 24 października 2011 r.
Zamawiający:
Zespół Ekonomicznej Obsługi Szkół i Przedszkoli,
ul. Dworcowa 2, 12-200 Pisz
tel. ( 0- 87) 423 29 94
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą sprzętu oraz materiałów pomocowych i dydaktycznych w ramach realizacji zajęć dodatkowych w szkołach podstawowych na terenie Gminy Pisz w związku z projektem „Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych na terenie Gminy Pisz, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia poszczególnych części zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełnienia:
W przetargu mogą wziąć udział oferenci niewykluczeni na podstawie art.24 ust. 1 ustawy PZP, oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy PZP.
Szczegółowe wymogi zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, na każde z części (I-IX) zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej.
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie:
Cena – 100 %
Specyfikacja zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest w siedzibie zamawiającego oraz na stronie internetowej: www.zeosp.bip.hi.pl
Osoby uprawnione do kontaktu z oferentami:
Emilia Przygoda, tel. 087 423 29 94 – starszy inspektor
Miejsce składania ofert:
31 października 2011 r., godz. 10:00.
Otwarcie ofert:
31 października 2011 r. godz. 10.30
Poniżej pełna wersja SIWZ wraz z załącznikami w wersji elektronicznej.
- SIWZ (doc) 24 paź 2011 18:43 0,28 MB
- Załącznik nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (doc) 24 paź 2011 18:44 1,36 MB
- Załącznik Nr 2 do SIWZ - wzór oferty (doc) 24 paź 2011 18:45 0,12 MB
- Załączniki Nr 3 i Nr 4 do SIWZ - Oświadczenia (doc) 24 paź 2011 18:45 0,12 MB
- Załacznik Nr 5 do SIWZ - Wzór umowy na zakup i dostawę pomocy dydaktycznych (doc) 24 paź 2011 18:46 0,14 MB
- Załacznik Nr 5 - Wzór umowy na zakup i dostawę sprzętu multimedialnego (doc) 24 paź 2011 18:47 0,14 MB
- Załacznik Nr 1 do wzoru umowy - Formularz cen jednostkowych (doc) 24 paź 2011 18:48 1,7 MB
- Odpowiedź na zapytanie przetargowe (doc) 29 paź 2011 14:19 0,03 MB