INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA W CZĘŚCI 2 i 3 O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
Wiadomość przeniesiona do archiwum
na Dostawę aparatury i sprzętu do pracowni szkolnych w ramach projektu „Ośmiu najlepszych w Gminie Pisz"
Dyrektor Zespołu Ekonomicznej Obsługi Szkół i Przedszkoli w Piszu na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986) – unieważnia postępowanie w Częsci 2 i 3 o udzielenie zamówienia publicznego na Dostawę aparatury i sprzętu do pracowni szkolnych w ramach projektu „Ośmiu najlepszych w Gminie Pisz" prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego.
W załączeniu pełna informacja wraz z uzasadnieniem unieważnienia postępowania.
Pliki do pobrania:
- Informacja o unieważnieniu postępowania w Części 2 i 3 (doc) 26 lut 2019 10:35 0,07 MB