Zespół Ekonomicznej Obsługi Szkół i Przedszkoli w Piszu

Biuletyn Informacji Publicznej

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

NA DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY PISZ

 

Data zamówienia 25.04.2013 r.

Zamawiający:

Zespół Ekonomicznej Obsługi Szkół i Przedszkoli,

12-200 Pisz, ul. Dworcowa 2,

tel. ( 0- 87) 423 29 94

Charakterystyka zamówienia:

Zamówienie obejmuje dowożenie i odwożenie wraz z zapewnieniem opieki w czasie wsiadania, wysiadania oraz przejazdu uczniom zamieszkałym na terenie Gminy Pisz na następujących trasach:

Zadanie Nr 1- do Szkoły Podstawowej Nr 2 w Piszu z Wiartla i Jaśkowa;

Zadanie Nr 2- ze Szkoły Podstawowej Nr 1- do Szerokiego Boru Piskiego;

Zadanie Nr 3- do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Łupkach z Pisza, Hejdyka, Ciesiny, Jaśkowa, Wielkiego Lasu.

Zadanie Nr 4do Szkoły Podstawowej w Uścianach z Pogobia Tylnego, Anuszewa, Zimnej, Wielkiego Lasu, Zdunowa;

Zadanie nr 5dowóz i odwóz uczniów klas 0-1 SP Liski na trasie Liski-Maszty- Zawady-Bogumiły-Turowo-Kałęczyn-Borki

Zadanie nr 6 - odwóz w środy uczniów SP Hejdyk i w czwartki uczniów SP Kocioł Duży do miejscowości podległych rejonizacji.

Miejsce realizacji zamówienia: Gmina Pisz

Termin realizacji: od 1 września 2013 r. - do 28 czerwca 2014 r.

 

Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełnienia:

W przetargu mogą wziąć udział oferenci niewykluczeni na podstawie art.24 ust. 1 i 2, oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Szczegółowe wymogi zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych

 

Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie:

Cena ( koszt)- 100% za jeden dzień dowozu.

 

Specyfikacja zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest w siedzibie zamawiającego, pok. Nr 1 oraz na stronie internetowej: www.zeosp.bip.hi.pl

Kontakt:

Uprawniony do kontaktów z oferentami – Magdalena Marcińczyk , tel. 087 423 21 61
pok. Nr 3 w godzinach 8 – 15 .

Miejsce składania ofert:

Oferty należy składać do dnia 15.05.2013 r. do godz. 10.00 w siedzibie zamawiającego – sekretariat.

Otwarcie ofert:

Otwarcie ofert nastąpi dnia 15.05.2013 r. o godz.10.30 w siedzibie zamawiającego , pokój
Nr 1.

 

Data powstania: czwartek, 25 kwi 2013 09:50
Data opublikowania: czwartek, 25 kwi 2013 10:05
Data przejścia do archiwum: czwartek, 16 maj 2013 11:52
Opublikował(a): Admin
Zaakceptował(a): Admin
Artykuł był czytany: 1330 razy