OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Dyrektor Zespołu Ekonomicznej Obsługi Szkół i Przedszkoli w Piszu informuje, iż w dniu 18 września 2012 roku w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 353472-2012 zostało zamieszczone ogłoszenie o zamówieniu na Usługę edukacyjną na przeprowadzenie zajęć w ramach projektu „Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych z terenu Gminy Pisz” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zgodnie z art. 42 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.) na niniejszej stronie internetowej zostaje zamieszczona specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
Data zamówienia: 18 września 2012 r.
Zamawiający:
Zespół Ekonomicznej Obsługi Szkół i Przedszkoli,
ul. Dworcowa 2, 12-200 Pisz
tel. ( 0- 87) 423 29 94
Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zajęć dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w Szkole Podstawowej w Kotle Dużym - 1 grupa, łącznie 30 h w okresie od dnia podpisania umowy do 21 czerwca 2013 r.
Są to zajęcia dodatkowe wspierające indywidualizację procesu dydaktycznego w Szkole Podstawowej w Kotle Dużym w ramach realizacji projektu systemowego „Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych z terenu Gminy Pisz” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
2. Szczegółowy harmonogram realizacji zajęć dodatkowych zostanie sporządzony po wyłonieniu Wykonawcy w porozumieniu z dyrektorem Szkoły Podstawowej w Kotle Dużym.
Czas trwania jednej godziny zajęć dydaktyczno-wyrównawczych trwa 45 minut nieprzerwanej pracy.
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełnienia:
W przetargu mogą wziąć udział oferenci niewykluczeni na podstawie art.24 ust. 1 ustawy PZP, oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy PZP.
Szczegółowe wymogi zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz oferty wariantowej.
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie:
Cena – 100 %
Specyfikacja zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest w siedzibie zamawiającego oraz na stronie internetowej: www.zeosp.bip.hi.pl
Osoby uprawnione do kontaktu z oferentami:
Emilia Przygoda, tel. 087 423 29 94 – starszy inspektor
Miejsce składania ofert:
26 września 2012 r., godz. 11:00.
Otwarcie ofert:
26 września 2012 r. godz. 11.30
Poniżej pełna wersja SIWZ wraz z załącznikami w wersji elektronicznej.
- SIWZ (doc) 18 wrz 2012 13:44 0,24 MB
- Załącznik Nr 1 - wzór oferty (doc) 18 wrz 2012 13:44 0,1 MB
- Załącznik Nr 2 - oświadczenie (doc) 18 wrz 2012 13:45 0,1 MB
- Załącznik Nr 3 - oświadczenie (doc) 18 wrz 2012 13:45 0,1 MB
- Załącznik Nr 3 a - oświadczenie (doc) 18 wrz 2012 13:45 0,1 MB
- Załącznik Nr 4 - informacja o podwykonawcach (doc) 18 wrz 2012 13:46 0,1 MB
- Załącznik Nr 5 - wzór umowy (doc) 18 wrz 2012 13:47 0,13 MB
- Załącznik Nr 6 - wykaz osób (doc) 18 wrz 2012 13:47 0,15 MB
- Załącznik Nr 7 - pełnomocnictwo (doc) 18 wrz 2012 13:47 0,15 MB
- Załącznik Nr 8 - oświadczenie (doc) 18 wrz 2012 13:48 0,15 MB